Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, September 4, 2010

Y2K = year 2000

operasi mengemas bilik sudah selesai. dan aku teramat la penat dan letih. 
dan terasa badan sangat2 dehydrated.
ada sesuatu yang aku jumpa tadi dan sangat2 teruja okey..

jom tengok apa aku jumpa masa kemas barang2 hartakarun aku.

kotak azimat aku yang ada macam2 benda dalam ni.
oh, ada nampak tak kotak pensel warna tu?



 2 kotak pensel warna yang mencuri perhatian aku
satu Faber Castle Crayon
dan satu lagi pensel warna Stabilo






 Faber Castle Crayon




 gambaran kotak bahagian belakang.
sila perhatikan tulisan dalam kotak tu
tak nampak?
aku tolong zoomkan

.
.
.
.
.
.




 nampak tak tulisan tu?
lupa lak nak kotakkan. tak nampak lagi?
aku tolong tuliskan balik
"RZRS ,Y2K"
hahahahahaha... gila dah lama crayon ni aku simpan.
Y2K = tahun 2000


ada lagi satu.....




 pensel warna cap Stabilo.
ada gambar mak swan dengan 2ekor anaknya




 pandangan belakang kotak
nampak tak apa aku tulis dalam kotak merah tu?
aku tau korang tak nampak,
aku tolong zoomkan

.
.
.
.
.
.




 haaaaaaaa... nampak tak?
tak nampak sila la klik gambar supaya jadi besar anak gajah


fuh!! nasib baik aku tak snap kondisi warna2 tersebut.
kalau tak, memang la korang akan kata aku gila kedekut.
sebab warna2 tu aku tak guna pun lagi.
aku pun tak tau nape aku pergi simpan semua benda tu lebih 10TAHUN!
aku simpan untuk anak aku gamaknya.


okey, itu saja untuk masa ni.
lain masa, kita celoteh lagi




salam mahabbah 
salam ukhwah
wassalam... 


lots of L♥VE

6 comments:

hana nabihah said...

waduh...sayang betol kaler pensil itu kan..sentimental value :)

GaDis CoMeL said...

dulu suka jugak kotak pensel tu

mohd syafiq said...

mmg comfirm kattegori harta karun..hehe..10 thun simpn kale warna..huhu

ASaDa RyutaRo said...

pehh.. 10 tahun dah tu. elok boleh guna lg tak?

soclose2213 said...

wow bagusnya, bleh simpan lg color2 tu..cermat !!=.=

miss jue said...

hana : memang sentimental value... orang yg menyimpannya pun agak mental. simpan kaler pensel sampai 10tahun pe citer...


gadis comel : kotak pensel???


syafiq : memang hartakarun. nasibbaik tahun ni xtra rajin nak kemas bilik, kalau tak mungkin jadi hartakarun berusia 20tahun.. hehehhe.


asada : memang boleh guna lagi... warna dia masih cantik macam baru beli semalam =p


soclose : itu bukan cermat tapi kedekut! boleh je nak bagi kat adik 10tahun lepas tapi sebab kedekut simpan sampai 10tahun.