Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, October 24, 2010

kerja oh kerja....

next week dah final week praktikal. lepas tu pergi shah alam untuk hantar report dan settlekan apa yang patut. then nak kena perah otak fikir sama ada nak sambung belajar or nak cari pengalaman kerja dulu. buat masa ni hati macam dah tekad sebulat suara (apakah?? abaikan...) nak kerja dulu... andai kata gov panggil kerja lepas dah lulus interview apa bagai [sebab aku ada kontrak dengan gov 4thn kalau tak salah], mungkin aku akan sambung belajar. ada kawan2 aku nak jadi PTD. memang best sebab gaji agak best tapi aku macam tak minat. minat aku dok dalam lab main dengan chemical. dan aku rasa aku minat anlaysis or R&D. tapi aku kalau boleh tak mau jadi admin. eh, apa aku merepek tengah2 malam ni.

apa pendapat korang?? kalau ada di kalangan pembaca blog aku ni student master/phd mana universiti tempatan atau luar, aku minta pendapat korang tentang Uni yang the bomb untuk chemistry [instrumentation or analysis]. aku tak pandai inorganic or organic chemistry... natural product?? entah... sila bagi pendapat...

untuk sape2 yang baca blog aku ni yang kerja kat mana2 kilang yang ada CHEMIST, tolong gtau aku.. aku nak survey2 dulu... mohon jasa baik kalian.

okey la, aku nak stop sebelum aku merepek lagi panjang lebar. maklum la perempuan, bila bercakap susah nak berhenti. erk... mengata diri sendiri.

BYE!


salam mahabbah 
salam ukhwah 
wassalam... 



lots of L♥VE

No comments: