Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, November 8, 2010

bARdbOO GIVEAWAY

aku sangat bosan seorang diri di rumah abang aku. kalau tahu dila and bayu ada di kolej, mungkin semalam lagi aku dah minta abang aku hantar aku ke UiTM di hatiku... disebabkan kebosanan di rumah, maka aku pun berjalan2 di mukabuku a.k.a Facebook.. atau nak lebih tepat lagi di web page UiTM blogger.

ohhhh~~~baRdbOO ada buat giveaway la. rasa macam dah lama tak join GA or contests. macam la aku dah banyak join GA and contest. disebabkan aku bosan, maka aku pun buat la karangan seperti sekarang ni. jadi kalau kamu semua kebosanan, apa kata sama2 kita memeriahkan lagi GA by baRdbOO ni..

baRdbOO giveaway

ni syarat2 kelayakan :

1) Jadi follower bARdbOO. (DONE!)
2) Tulis satu entry mengenai giveaway ini dengan tajuk: bARdbOO GIVEAWAY. (ini entrynya)
3) Nyatakan dari mana kamu tahu mengenai giveaway ini. (dah mentioned.. dari UiTM Blogger)
4) Letak banner giveaway di dalam entry tersebut. (DONE!)
5) Pastikan entry tersebut mempunyai link ke blog bARdbOO. (YUP!)
6) Letak banner giveaway berserta dengan link ke entry ini di sidebar blog kamu. (okey.. ni saya letak kat GA and Contest. ada button kat atas tu)
7) Hantar link entry kamu di bahagian komen entry ini dengan format di bawah: (DONE!)
    Nama:
    Url:
    Referrer:
8) Hebahkan mengenai giveaway ini kepada kawan-kawan kamu (Optional - DONE!).


ohhh... aku tak bagitau hadiah dia apa ek??? tapi macam tak best la kalau aku yang bagitau kan?? kan lebih manis kalau korang tengok sendiri kat sini. 


dan lagi satu, kalau tak salah aku GA ni akan expired 11nov2010 ni.. jadi tunggu apa lagi. cepat2... jom join!!


p/s: kalau korang tau GA ni daripada missjue, jangan lupa letakkan princessjue.blogspot sebagai referral ye... thanx =)





salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...




 lots of L♥VE

No comments: