Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, November 6, 2010

serabut

sangat serabut sejak lepas maghrib tadi.
printer buat hal, masa ni la dia mogok bagi ink keluar membuak2, lepas tu tengah2 print2 tiba2 paper jam tak nak keluar. belum lagi kes ink color tak nak keluar.

geram... geram...

esok nak balik shah alam. silap2... esok nak pergi rumah abang dekat klang. hari isnin nak minta tolong abang hantar balik UiTM... ohhh~ UiTM dihatiku...

hari selasa mahu bersukaria bersama effa dan dila. girls, jangan lupa okey janji kita.

hari rabu perlu berehat2 sambil menyiapkan apa yang patut kerana hari khamis saya ada presentation. dan juga mahu ke HEP kerana pelbagai urusan.

hari jumaat saya kena paksa untuk kem apa entah. saya pun tak tahu. kenapa tak bagi tentatif? kalau saya bawa baju tak cukup macam mana? oh~ STRESS... tak suka benda yang saya tak tahu asal usul.

sabtu dan ahad di kem tersebut.

kalau sempat, balik dari kem pada hari ahad mahu terus pulang ke ipoh.
kalau tak sempat, " acu, boleh tumpang bermalam?"

sekian jadual untuk minggu depan.
tak boleh nak tulis panjang2, cerita pasal mia sara lagi.
beg tak pack lagi..





salam mahabbah
 salam ukhwah
 wassalam...



 lots of L♥VE

No comments: