Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, November 4, 2010

cacamarba

dah berapa hari aku tak update blog? tolong kirakan untuk aku. tiga hari rasanya. tiap2 hari aku online. log in Fb [tak pernah log out pun], buka blog sendiri, tengo berapa orang datang ziarah, baca sepintas lalu blog2 kesukaan hati, cek email. kot2 ada orang yamg murah hati nak minta alamat untuk pos hadiah ke... tapi aku tak ada mood nak update blog.

aku sangat sibuk dengan report LI. rasa macam nak pecah kepala nak paham medical terms. nasibbaik aku tak jadi doktor. maklum la dulu masa sekolah tak nak belajar rajin2. kalau tak boleh jadi Dr. missjue. tak pe laaa....aku jadi Dr falsafah je la. tapi aku dah malas nak sambung belajar. rasa macam nak kawin je. hahahahaha... pengakuan berani mati. lagi2 bila terima undangan perkahwinan, tak pun kawan2 tag aku pada gambar kad kawin mereka di Fb. 

oh, aku sedih sebab tak dapat attend kawan aku kawin december ni. ada 2orang kawin tapi 2,2 aku tak dapat nak attend.

okey,  tiba2 tak ada mood nak type dah.

bye

salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



lots of L♥VE




No comments: