Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, December 14, 2010

I present to you...


Okey. Gambar atas tu adalah gambar keychain yang bakal aku poskan kepada pemenang2 yang teka paling tepat untuk Teka dan Menang by Missjue.
Memang sengaja aku blurkan nama tempat tu supaya peserta semua semakin berdebar-debar. 
Relax, relax...
Sebelum aku lupa, aku nak minta maaf la sebab ini je yang aku mampu. Maklum la aku ni pengusaha ladang anggur yang baru nak berjaya, jadi monthly income tak berapa nak gah. Ini je yang aku mampu.

Kepada sesiapa yang dah pasang angan-angan aku bawa replika helang dari Langkawi ke, tak pun pasir memutih dari PD ke, tak pun keris Hang Tuah dari Melaka, atau bagi kain lace dari Nilai 3 ke.. Mungkin ada yang dah dok terbayang Gunung Kinabalu ke, Maaf la sangat2. Aku tak mampu nak sumbat semua tu dalam bag.


Nama pemenang??
Next entry boleh??
Biar la kasi suspen sikit =)


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



 lots of L♥VE

2 comments:

Cute MuM said...

mesti area perak nie..

salah lah kot tekaan me..

SyUhAdA said...

alah..
wat saspen lak..
~