Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, January 2, 2011

Terima kasih daun keladi

Nampak tak yang dalam kotak merah tu???

Ini lagi.

Semalam aku kebosanan. Maklum la kerja sebagai "Fat Synthesis Executive" ni memang relax memanjang. Masalah pun tak banyak. Jadi masa yang terbazir begitu sahaja memang tak terkira. Jadi untuk memanfaatkan masa terluang tu, aku pun menggodek blog ni. Nak bagi nampak comey dan ayu. HAHAHAHA. Setelah penat sepetangan aku menggodek itu ini, makan terhasil la blog yang ala-ala nak cute.

Apa-apa pun, aku nak terima kasih banyak-banyak dekat Hannafauzann dan juga Whitey Mommy sebab sediakan tutorial yang amat mudah difahami terutama untuk orang yang buta HTML code (merujuk kepada diri aku sendiri)

Jadi kepada yang rasa nak nampak blog diorang comey macam blog Hanna atau cantik ayu macam blog Whitey Mommy sila la buat kunjungan hormat ke teratak mereka.


And again, thanx a lot to adik Hanna dan Whitey Mommy!!


To Hanna, 
macam mana nak cari ikon-ikon comey macam dekat blog awak tu? GERAM!! Comey sangat!!!



salam mahabbah 
salam ukhwah 
wassalam... 


 lots of L♥VE

No comments: