Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, January 1, 2011

I choose 355

Pendahuluan :
HAPPY NEW YEAR to all!!!

Isi penting :
Kerja tiap-tiap bila ada masa lapang adalah mengadap FB. Baca status semua kawan dan komen semua orang. BOSAN. Buka wall seorang budak comel. Ada status agak menarik.

Status budak comel itu. Terasam macam menarik untuk mencuba. Terus PM dia nombor saya suka.


Pagi ni mengadap FB lagi. HUH. Dah macam hobi pula tiap-tiap hari buka FB. Tengok ada status dari budak comel itu.

Dalam kotak merah tu adalah apa yang budak comel itu fikir tentang saya. TAK NAMPAK? klik gambar untuk nampak jelas.

Terasa terharu dan sebak. Tapi saya kagum dengan budak comel tu. Walaupun saya tak tahu semua rahsia dia tapi saya cuba paham keadaan diri dia. Saya harap budak comel itu tabah dan berjaya selalu.


SAYA : mood baik sebab hari ini 01/01/2011. Selamat kahwin kepada yang kahwin hari ni. Selamat tunang buat yang bertunang hari ni. Selamat panjang umur + murah rezeki untuk yang menyambut hari tua setahun pada hari ni. =)


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



lots of L♥VE

No comments: