Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, May 18, 2011

Istiadat Konvokesyen ke-74 UiTM (Sidang ketiga)

Tarikh : 14 Mei 2011
Masa : 8 am - 12 pm
Tempat : DATC, UiTM Shah Alam

Alhamdulillah. Dengan izin Allah serta berkat sokongan dan dorongan daripada kaum keluarga serta sahabat-sahabat tersayang akhirnya aku berjaya menamatkan ijazah pertamaku. Terima kasih buat semua yang sentiasa mendoakan aku terutama bonda tercinta. 

Dan kini aku merupakan seorang graduate BSc. (Hons) Chemistry ( Forensic Analysis). Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan berjuta-juta terima kasih kepada :

  • pihak UiTM kerana menerima aku menjadi antara beribu pelajar UiTM.
  • pihak JPA kerana menaja pembelajaran aku selama 2 tahun setengah aku belajar di UiTM.
  • tenaga pengajar (Dr2, profesor2, encik, puan2, miss2) bagi program AS233, terima kasih di atas segala ilmu, nasihat, tunjuk ajar dan segala-galanya.
  • pemandu-pemandu bas RapidKL dan juga pemandu-pemandu bas UiTM. Tanpa kalian, mungkin saya sudah kurus turun-naik-turun-naik bukit di kampus UiTM Shah Alam itu.
  • kawan-kawan sekelas. Thanks a lot!! you guys are really great friends!
  • my Mr. XY. Terima kasih atas sokongan daripada jauh. Memahami bila saat saya sedang bertempur dengan dateline untuk reports, assisgnments, FYP dll. Thank you so much special friend!
  • last but not least, ahli keluargaku tersayang. Ibu, abang og, kak anom, kak jai, abang shukri, abang jo, kak suzi, adik ija dan 5 orang kanak-kanak ribena. Terima kasih di atas sokongan moral dan material. 

for more pictures; 



Istiadat Konvokesyen UiTM ke-74
12 - 21 Mei 2011 . Dewan Agong Tuanku Canselor UiTM

Sidang Ketiga
14 Mei 2011 (Sabtu) 8.00 pagi
Fakulti Sains Gunaan

Sarjana Muda Sains (Kepujiaan) Kimia (Analisis Forensik)

from left : effa , iza, missjue, bayu and fafmi

from left : norli (with glasses), shikin, fazie, ain and effa

with mom, uncle and aunt

a zillion thanks for your support (moral and material)

my only little sister. study smart if u wish to become a doctor!

candid : talking on a phone.

two bouquets of flower. i love it!


studio photo. 


Buat akhirnya,
terima kasih kepada ahli keluarga yang hadir meraikan hari gembira saya. Terima kasih kepada Mr. XY kerana sudi meluangkan masa hujung minggu bersama saya. Terima kasih untuk setiap hadiah yang saya terima pada hari tersebut.

And again, 
thank you for all of you!!!



No comments: