Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, June 26, 2011

25June2011 | GLC Open Day | KLCC

Ramai yang tahu rasanya pasal GLC Open Day ni. Dah habis pun. Hari ni last. Aku sempat la pergi semalam dengan kawan-kawan. Banyak la company yang terlibat. Sempat la drop resume dekat company yang berkaitan. Dan paling penting, sempat juga aku daftar haji. Alhamdulillah.

Selain dapat banyak doorgift (cth; payung, bag, torchlight etc), aku gak dapat DUIT. Serius. Aku tak tipu. Pergi booth Maybank. Ada cashtiwster. Ingatkan untuk siapa yang ada akaun Maybank je. Tapi rupanya untuk siapa yang nak buka akaun Maybank. Maka, aku pun apa lagi. Tak mahu lepaskan peluang. Lagipun, memang dah lama nak buka akaun Maybank cuma tak kesempatan nak pergi bank. Jadi dah ada kesempatan tu, aku terus register. Lepas ni boleh la selalu online shopping sebab dah boleh M2U. Itu salah satu sebab utama nak buka Maybank sebab senang nak bayar bil apa bagai.

Okay la. Layan gambar je boleh???






ni sebelum pusing2 dalam hall tu.

lepas dah buka akaun Maybank, baru boleh masuk cahstwister. kawan-kawan memberi kata-kata sokongan.

time ni dah nervous dah. takut keluar dengan tangan kosong. hahahaha.

panic. panic. laju gila kot. tak sempat nak pikir taktik macam mana supaya dapat sambar banyak kertas.

berapa saat je. lepas tu dah kena keluar =(


berdebar-debar nak tunggu abang tu kira hadiah.

yeaaaayyyyy!!! dapat duit dan hadiah lain. suka. suka. siapa nak bagi duit free-free je kan?

hasil sambaran: 1 bag maybank, 1 pouch maybank, 2 torchlight maybank dan $$$

okay. dah habis cerita. harap terhibur. jangan jelous tau aku dapat duit FREE. =)

next entry pasal ole-ole dari Hong Kong. Tapi esok lusa la ek? tak berapa sihat laaa huhuhuhu.




No comments: