Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, August 17, 2011

i'm coming back


salam Nuzul Quran buat semua. Hari ni dapat gak aku update setelah sekian lama membiarkan blog ni seperti tak berpenghuni. Meskipun sebenarnya agak malas nak update blog tapi bila fikir-fikir bila la nak update. Banyak sangat halangan lebih-lebih lagi sekarang ni bulan ramadhan dan aku pun baru mula bekerja. Alhamdulillah. Jadi secara ringkasnya nak buat rumusan sepanjang 2 minggu pertama berpuasa. Eh, kurang 2 minggu lagi nak raya. ^_^


  1. Masa puasa ke-4 bos lama (masa jadi RA) dulu bagi duit untuk berbuka puasa sesama RA. Alhamdulillah. Semoga bertambah rezeki bos ye? Sangat seronok walaupun hanya berempat dan sangat kenyang dengan rezeki Allah.
  2. Aku dah mula kerja sejak hari ke-8 Ramadhan. Kiranya baru seminggu lebih aku bekerja. So far so good. Semua staff ok, pekerja dekat bahagian production pun ok. Cuma aku tak berkesempatan lagi nak ingat semua nak mereka. Maafkan saya ye?
  3. Last weekend balik Ipoh. YEAAAYYYY! sangat seronok. Berkumpul ramai-ramai di rumah ibu. Dan secara tak sengaja kami telah bergotong royong membuat aktivit pembersihan di rumah ibu secara berjemaah. Memang la kalau ada kakak aku, semua benda jadi. Dan kami memberi suprise kepada ibu dengan membeli satu sofa baru untuk raya. Semuanya last minit plan. Tapi bukan ibu yang rasmikan dulu, kanak-kanak ribena yang 4 orang tu telah selamat bergolek, memanjat dan sebagainya dekat sofa baru ibu.
  4. Raya ni giliran abang sulung beraya di rumah mentua maka aku, adik dan ibu akan beraya bersama dengan keluarga yang ada darah kelantan yakni kakakku dan abang aku yang ke-2. 



sekian buat waktu ini. buat sesiapa yang merindui saya, maafkan saya. OH, tak sabar nak pulang beraya. Apakah raya ini bakal menjadi raya terakhir saya sebagai anak dara? Rahsia Allah tiada siapa yang tahu.




2 comments:

ilovekampungku said...

indahnya berhari raya

AzahraGamalAbdulNasir said...

sye tag awak..

http://gamalsdaughter.blogspot.com/2011/08/segmen-jom-join-gadis-blogger.html