Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, August 26, 2011

Lebih seminggu dan kurang 4 hari

salam Jumaat semua.
fuhhhhhhh. Dah lama tak masuk blog sendiri. Semakin sibuk dengan kerja sampai nak online pun tak menyempat. Entah apa aku buat dekat ofis ni pun aku tak sure sangat. Hari Rabu lepas dah selamat sediakan 8 sampel yang hanya diberi masa 2 hari setengah je. Rasa macam nak tercabut kepala lutut semua ada. Ingatkan semalam boleh la kurang stress sikit tapi datang pulak projek baru. Actually projek lama tapi dateline punya la cepat sampai aku rasa macam tak sempat je. Jadinya semalam mengadapat PC dok google segala benda alah yang aku tak paham. Tapi tu bukan 100% dapat, ada la dalam 50% je. HAHAHAH. Ok la kan daripada 0%.

Hari ni pagi-pagi lagi dah tercongok dekat lab. Nak main-main dengan chemicals semua. Entah apa result aku pun tak tahu. Lunch break aku mengadap PC. Singgah jap kat blog-blog yang aku selalu pergi. Pastu singgah blog sendiri, rasa sayu pulak sebab dah lebih seminggu tak berupdate. Tak sempat!

Hurrmmmm... kurang 4 hari lagi nak raya kan? Macam mana dengan preparation raya korang? Mesti sakan kan? Aku entah la. Aku sendiri tak tahu berapa pasang baju aku hantar dekat makcik aku. Rasanya adalah 2,3 pasang tapi aku tak ingat warna apa. Biasa la aku. Yang pasti ada baju warna hijau sebab tahun ni tema warna hijau.

Ok la. dah nak dekat kul2. bye semua jangan main mercun ye. selamat hari raya.


 

1 comment:

Qaseh Dalia said...

selamat hari raya dear
kalau ada salah2 tu maafkan k hehe