Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, January 8, 2012

December 2011 Birthday Celebration

Cerita ni agak dah basi. Sebab dah berlaku lebih seminggu yang lepas. Tapi saja nak update untuk kenangan hari akan datang. Bila Disember datang, maka seisi keluarga akan menunggu. Sebab dalam bulan Disember, family aku sendiri ada 3 orang yang menyambut hari lahir. Kalau campur sepupu-sepupu mungkin 10 orang.

Dan paling best juga sebab seorang anak buah aku lahir pada 31 Disember. HEHEHE. Masa cuti new year hari tu, kakak aku pulang ke Ipoh untuk sambut hari lahir anak dia. Tapi tak ada la birthday party what so ever. Cuma ada potong kek. Tu pun jam dah nak dekat pukul 12 tengah malam. Kira dah nak new year 2012.

Sedikit gambar untuk kenangan masa hadapan. Dan mungkin untuk anak buah aku baca bila dia dah pandai layari internet, operate the operating system from A - Z without any help (sekarang kena tolong dia connect to the internet, and type the URL).

birthday cake : Selamat Hari Jadi buat Anis, Annur & Mak Teh (aku la tu). Tak tahu la dah kawin nanti ibu aku nak tak letak nama aku dekat birthday cake cucu-cucu dia.


HAPPY BIRTHDAY KAKAK. Birthday cake from Puchong. 


birthday present from kakak to makteh.
for makteh. thank you (tak tahu kenapa dia tulis thank you. hahaha)
from anis, rafiq, papa and mama.
love you mak teh (love you too kakak!)

birthday present from ibu.

AKHLAK SEORANG MUSLIM.
Belum punya masa untuk membaca. Aku tak nak baca sekadar baca. Macam zaman sekolah dulu. Nak baca penuh penghayatan. Supaya aku dapat ilmu dan faham ilmu. Bukan hafal ilmu.

Sedikit pesanan dari ibu untuk anak daranya. Memang ini sikap ibu. Kalau belikan buku, mesti ada pesanan dalam tu. Sama macam arwah ayah dulu.





No comments: