Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, February 10, 2012

Subuh Jumaat

Salam Jumaat Semua.

Just a quick update. Tak nak bagi blog ni bersarang. Kesian dekat siapa-siapa yang datang ziarah tapi blog ni senyap sunyi. Maaf sangat-sangat. 2 minggu lepas tersangat sibuk untuk aku. Tambah pulak masa Tahun Baru Cina aku cuti seminggu maka aku cuti dengan sakan, berjalan hingga ke semenanjung Malaysia. Lepas tu sibuk dengan hal lain pulak. Kalau ada siapa-siapa yang alert, aku telah bertukar status. Seseorang telah membooking aku untuk dijadikan isteri. InsyaAllah. Semoga Allah permudahkan segala urusan nanti. AMIN.

Lepas cuti seminggu, masuk kerja 5 hari lepas tu cuti 4 hari (di mana aku bertunang pada minggu tersebut) kemudian kerja 3 hari dan bakal bercuti lagi 2 hari (esok la tu).

Kalau aku rajin, aku update esok atau lusa. Kalau aku malas, tunggu la nanti-nanti aku update.

Kena pergi dulu, sebab nak siap pergi kerja. Paling lewat 7am kena keluar rumah kalau tak sampai lewat ke tempat kerja. 






No comments: