Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, March 27, 2012

Jiwa Kacau

Salam semua. Ada ke merindui tulisan missjue? Maaf lah sebab jarang sangat dah update sekarang ni. Cuba menyibukkan diri dengan benda benda bermanfaat. InsyaAllah. Tapi rutin setiap petang tak boleh nak ubah. Sampai rumah kakak dekat-dekat jam 6, terus tukar channel 702. Sampaikan anak buah aku dah tahu. kadang-kadang kalau dia marah dengan aku, dia pergi sorok remote astro tu. Dia ingat aku ni tak reti ke nak on astro dekat decoder tu... HEHHEE.

Semalam dan hari ni jiwa tak betul sikit. Apa yang dibuat serba tak kena. Semalam entah apa je aku buat dalam lab ni. Sejak kerja dekat sini, tangan dah rasa macam katak puru! Gila kasar. Alahaiiiii. Macam mana nak kahwin ni?

Sejak dah tetapkan tarikh untuk dinikahi, aku makin menjadi semakin sibuk. Kaadang-kadang tu saja-saja buat sibuk. Oh ya, aku semakin sibuk sekarang ni sebab sedang dalam usaha untuk mencari side income. Kepada siapa-siapa yang suka online shopping, sila la bantu aku mencari duit sampingan untuk kahwin nanti. INI SERIUS. Aku memang cari side income untuk kahwin dan life lepas kahwin. Sebab aku cadang nak smabung belajar lepas kahwin nanti. Buatnya kerajaan Malaysia atau mana-mana private company tak nak sponsor aku, mati aku nak bayar fee yang bukan murah tu. Jadi aku dah kira-kira, insyaAllah duit yuran aku boleh la korek tabung cap ayam tu, tapi untuk kegunaan hari aku perlukan income lain. Jadi aku niaga online. Ini part time je. jadi mohon la bagi aku masa 24-48 jam untuk blasa semua email atau komen anda semua. Terima kasih.

JUE LITTLE CLOSET

Sekarang ni tengah lapar tahap tak tahu nak cerita. Tapi depan office aku banjir la pulakkkk. Maklumla kerja dekat kawasan terpencil, sistem pemparitan tak bagus sangat maka setiap kali hujan lebat memang tenggelam la tayar kereta aku tu. Nasib pagi tadi breakfast McD (lagi), jadi adalah hashbrown yang aku memang sengaja tinggalkan untuk makan waktu lunch. Dan bertambah nasib baik ada bekal roti kentang yang beli semalam. Maka tak ada kebulur sangat.

Itu je cerita jam 1 petang. Nanti kita jumpa lagi. Jangan rindu-rindu aku selalu. Kalau rindu juga, sila beli barang yang aku jual tu. Murah je pun. Nanti-nanti aku buat promotion lagi. Sekarang memang tak sempat. Maaf sangat-sangat.