Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, July 5, 2009

kisah hari ini

ermmmJustify Fullnth pe sbnr nya aku nk tulis
rs cm byk sgt2 tp bila pk2 blik rs mcm terlalu personal untk dikongsi bersama semua... cukup la blog ni sekdr tmpt membazir masa dan ia juga sebuah diari tp x semua yg berlaku dlm hidup ini perlu dikongsi. betul x???

walaupun kdg2 ada benda yang boleh dikongsi tapi aku lebih selesa kalu semua benda adalah milik aku seorang terutama dalam hal berkasih... opppssss... dh terlajak dr pe yg di citer sbnrnya.

x yah korang tau pe yg jadi ari ni. tp pe yang jadi ari ni wat aku asyik nk berpk jer... smpi rs mcm nk nangis jer... NO!!!! aku x leh nangis... tp aku mmg murah dgn air mata.. terlalu mudah tersentuh even kdg2 hal tu bnd remeh jer. tp aku xd la menangis dpn khalayak. cuma bertakung je kolam air mata ni...

key la... tu je utk hari ni...
ermmmm...
cm nk bg korang dgr lagu...
tp x tau lagu pe...
nanti la...
tp lagu yang aku post kt bwh ni [everyday i love u + i live my life for u] tu mmg best.


bye
wasssalam




No comments: