Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, July 25, 2009

tak bertajuk

entah pe yang saya nak tulis kali ini...
banyak sangat benda yang perlu difikirkan...
sekarang ni saya dalam usaha untuk mencari seberapa banyak journal yang ada bagi membolehkan saya menyiapkan proposal untuk projek tahun akhir saya dengan cemerlang...
dan kalau ada antara anda yang sudi membantu, tolong la saya mencari journals yang berkaitan dengan tajuk saya ni....



"determination of herbicides [cypermethrin, bensulfuron, metsulfuron] in soil sample"

dan ada gak perkara lain yang membuatkan saya sakit pale untuk memikirkannya... untuk makluman, saya telah mendaftarkan nama saya untuk menyertai satu aktiviti luar yang dianjurkan oleh sebuah persatuan yang terdapat di kampus ini... tetapi kekeliruan timbul sama ada saya mahu pergi atau tidak setelah kampus ini "bercuti" selama seminggu... dan dari cerita2 yang tak berapa dongeng yang saya dengar, penghuni blok kolej saya merupakan salah seorang daripada insan2 yang terpilih untuk diuji... jadi saya rasa mahu pulang cepat!!! tapi masalahnya... sekiranya saya mahu menyertai aktiviti tu, saya perlu untuk pulang ke kampus selewat2 hari jumat bersamaan 31julai2009... dan bas akan bertolak selepas jam 6ptg hari tersebut... pe yang harus saya lakukan??? ada sesiapa yang sudi membantu saya??? TOLONG la saya....

tu jer laporan saya setakat jam 11pg 25julai2009...

wassalam...



No comments: