Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, August 4, 2009

alkisahnya

actually saya tak ada mood nk post pe2 dlm blog ni... tapi sian lak kt peminat setia saya menanti cerita saya [ada ker...???].. so saya juz nk cerita pe yang berlaku weekend lepas...
enjoy reading it... key???

date : 31julai2009
hari ni saya akan pergi ke Impian Country Resort, Ulu Langat untuk join Kem Apirasi PEERs... tunggu kt bus stop teratai since pukul5 petang tapi at last almost 6 o'clock baru la bas bergerak meninggalkan bumi UiTM... dan biasa la petang2 jalan teramat la busy... penuh dengan kenderaan orang balik kerja... bosan betul saya bila berhadapan dengan traffic jam.. nasib baik la bukan saya driver petang tu... hehehe... lebih kurang pukul7.30 kitorang pun sampai la ke destinasi... angkut2 barang, pastu kena jalan ke dalam sebab bas tak lepas nak masuk.. solat maghrib terus tunggu waktu isyak... after that what pe ek??? dah x ingat laaaa... yang pasti, midnite tu ada muhasabah diri dan lepas tu masuk hutan tanpa bekalan lampu suluh [handphone pun x leh bawa]... bergerak dalam hutan perpegang pada tali yang diikat pada potong dan bertemankan cahaya bulan... nasib baik gak malam tu tak hujan dan cuaca teramat la bagus... habis aktiviti tu lebih kurang pukul2 then terus tidur tapi saya x boleh tidur... GERAM tul sebab x leh tidur... sabar je la dengan manusia yang x hormat hak orang lain...

date : 1-2ogos2009
saya masih di ulu langat... banyak aktiviti outdoor... sampai rasa "pancit"... letih woooo... otot2 saya terkejut sebab dah lama x buat aktiviti mcm tu... sian kt saya... tapi saya ENJOY... dapat kenal kawan baru yang kebanyakan lagi muda dari saya... huhuhu... bertolak balik UiTM pukul4 lebih... sampai je UiTM terus message my dear bonda and sister... dan kebetulan my dear sister ada kt shah alam, dia ajak keluar makan... saya pun kelam kabut balik hantar barang and solat... nasib baik my dear sist nak datang, saya pun ambil keputusan hantar baju kotor yang saya guna masa camping dekat.. dia pun OK jer... love u dear sist!!! ringan beban saya... g makan kt sek3... after makan, terus dear sist hantar saya balik kolej...

and cerita sedih bermula... si kecil nak ikut saya... saya pun dukung la dia keluar kereta and abg ipar saya undur kereta.. si kecil tu boleh lak bye2 mama dan papa dia... siap bagi flying kiss lagi... gaya macam x kisah jer kalau mamapapa dia balik x bawa dia... pastu saya bagi dia kt dear sist, dia ok jer... tapi bila kereta bergerak jer nak tinggalkan saya, dia mula nangis....

"ateh........"

wawawaaaa... sayu betul hati saya... dengan kepala jenguk kat tingkap kereta, dia berterusan jerit "ateh...." sampai la saya hilang dari pandangan mata dia...

aduh si kecil... kamu memang bikin air mata ateh bertakung...



my dear sist with her handsome little boy a.k.a my si kecil



No comments: