Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, September 29, 2009

benci

benci bila jadi cmni
benci sebab dah x macam dulu
benci bila x dapat pe yang nak

saya tau benda tu
tapi nape saya x wat???
sebab saya amik mudah sume benda

saya x nak jadi cmni
saya x suka jadi cmni
tapi nape saya jadi camni

rasa cam dh tak terurus jer skg ni
rasa cam dah jadi pemalas teramat
rasa cam dah x jadi budak baik lagi
rasa cam dah x kisah pe nak jadi

tapi saya x nak jadi camni
saya sedih
saya benci
saya tak suka

saya tau
ayahanda mesti sedih tgk saya cmni
saya x nak ayahanda sedih
saya x nak bonda kecewa
saya nak ayahanda bahagia
saya nak bonda gembira

saya nak jadi saya yang dulu
mana dia pegi???

kepada saya yang dulu
pulang laaaa
saya rindu kamu
saya rindu diri saya yang dulu
tolong laaa
balik la pada saya
saya x mau nakal2 lagi
saya tau saya dah besar
kena jadi besar
pk cm orang besar
bertindak cm orang besar
x leh jadi kanak2 lagi

kepada semua
tolong doakan saya
saya sedih
saya benci jadi cmni
tapi saya gak punca semua ni

maafkan saya....



pesan : penulis dalm mood x berapa nak betul... final exam lagi 4 minggu...



salam ukhwah...
salam mahabbah...



wassalam...


No comments: