Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, March 16, 2010

kahwin

sape tak nak kahwin?? angkat tangan!!!

ada ke orang yang tak nak kawin??

nth la... tak mau cakap byk2. nanti ada yang cop say gatal nak kawin.

actually nk wish SELAMAT PENGANTIN BARU buat kawanku, Mariatun Qibtiah dan suami. Perkahwinan dorang ahad lepas tapi saya tak dapat nak hadir.

rasanya termasuk dia ni dah 3orang kawan sekolah menengah saya dah kawin. insyaAllah coming soon is eda. 
maybe next year makin bertambah. 

SAYA??? entah bila... jodoh tak sampai lagi agaknya. harap2 xd la lewat sgt. sementara kawan2 banyak yang masih bujang, boleh konvoi ramai2 kan???

tgk gambar2 dorang g kenduri tu jelous laaa... walaupun x semua tapi at least setelah hampir 5thn, syok gak dpt jumpa borak2 dgn kawan2 lama.

key la... nthpe2nth saya melalut.

kepada sape2 yang nak kawin pasni, jangan lupa jemput saya. saya nak pergi kenduri kamu!!!


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam


1 comment:

mariah_smile said...

terima kasih jue wish kat cni.. kite baru taw lah :> td saje taip name sendiri kat google...