Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, June 3, 2010

Trip to Terengganu -Day 3-

salam semua
aku dok online dari semalam tapi khusyuk gila baca blog orang lain sampai rasa malas teramat nak update blog sendiri.
kali ni malas nak cakap byk2...
so layan gambar je la yeee...

pagi2 ke Masjid Kristal
macam tak sah je kalau ke Terengganu kalau tak pergi Masjid Kristal
betul ke???



 tak masuk pun dalam masjid tu.
kalau tak salah aku pagi tu ada pasangan nikah kt situ..



NEXT!

masuk ke Taman Tamadun Islam
ni passportnye, kalau tak ada passport kena cop PATI
hahahahaaaa
p/s: agak2 international passport dah nk mati, leh kot guna passport ni g over the sea...
[tak lawak okey??so, tak yah pura2 gelak besar nk pecah perut]




muka pertama dan terakhir passport tersebut.
siap ada cop mohor.
mmg betul2 macam passport laaa..


sila klik untuk tumbesaran besargajah
segala apa yang ada dalam taman tu, kemudian saya cerita.
penat la nak upload gambar byk2



petang terakhir di Terengganu
ni gambar sekitar Pusat Latihan Kemas Seberang Takir, Terengganu Darul Iman



sila lihat budak2 yang terik panasterik
lebih kurang kul230 petang masa tu, boleh lak dorang g main kejar tengah panas.
aku tgk dari jauh je di bawah pondok..



dan lagi budak2 bersukaria tak ingat dunia di tengah panas membahang



kat airport sudah.
kitorang pergi cek-in awak sebab nak dapat seats satu baris supaya senang memantau kanak2 itu walaupun perjalanan hanya 55 minit


 finally sudah harus ada gambar saya
saya kurang bergambar di sana sebab cuaca yang membantutkn hasrat saya untuk beraksi seperti model tak laku.
jadi saya hnya bergambar sendiri bila ada angin sepoi2 bahasa tak pun di kala tempat yang redup tanpa matahari... ngee~


sekian bebelan saya untuk kali ini.
nanti saya update lagi..



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam





lots of L♥VE

No comments: