Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, August 24, 2010

Menu bersahur

lepas sahur tadi aku terus on laptop sebab nak mengadap MukaBuku... sungguh la tak solehah kan?
pastu tanpa diduga, tiba2 roomate aku cakap, "jue, update la blog sahur pe pagi ni"
hehehe... terasa comel la pula kawan aku ni bila suggest macam tu. kalau dekat kolej ni, memang la aku sahur ala kadar je. tak ada la nasi apa bagai macam sahur kat rumah. cukup sekadar satu mug cereal dan beberapa keping roti. tapi tadi bersahur dengan beberapa ketul nasi impit bersama kuah kacang. sangat sedap tapi aku makan sikit je. terasa kenyang. 
ermmm... aku rasa aku akan merindui saat2 bersahur bersama kawan2 zaman belajar macam mana aku rindu bulan puasa zaman sekolah dan diploma dulu.

okey, nak stop dulu. roomate dah tanya, "kata nak tidur." hehehe... sebab 830 pagi nanti ada mock crime scene. huh! dah lama gila tak menapak ke fakulti. macam malas nak daki bukit segala bagai. 

jumpa lagi nanti. thanx sebab singgah. jangan lupa klik iklan apa yang patut. nak kumpul duit beli baju raya ni =)




salam mahabbah
salam ukhwah 
wassalam...


lots of L♥VE

2 comments:

Bardboo said...

comelnya blog ni!! sgt suka..hehe...

dl time blaja pon sahur ala kadar jek..minum milo dan makan biskut...boleh jek tahan...tp skrg bila dh kat umah sahur mesti nak nasik...kalo x rasa lemah satu badan..hehe...ngengada btol kan?

Unknown said...

thanx sbb bc blog ni... kalau ada apa2 kurang, jadikan pengajaran yee..

tu laaa... kalau kt hostel blh je sahur makan biskut, kalau dekat rumah mesti nak nasi apa bagai...

and again, THANX!