Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, January 12, 2011

Kenapa aku macam malas sangat ni?

Aku tak tahu kenapa aku malas sangat nak update blog ni

Rasa macam nak delete je

Rasa macam nak buat private pun ada

Sebab aku rasa blog aku ni buka kegemaran ramai pun

Lagi pun sekarang ni banyak orang hentam-hentam dalam blog

Alaaaa... tak best la macam tu

Kan? kannn??

Eh, aku interview next week post QA Exec.

Ada sape2 boleh bagi tips?

Aku blank la. QA ni apa ek?

Hahahaha. Baru 2,3 tak belajar terus jadi tepu otak.

Okey la

Nak kemas barang

Esok nak pergi jumpa budak jari debab

BYE.

Doakan aku selamat sampai

Risau lak naik bas ni. CUAK.




salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


lots of L♥VE

1 comment:

Ferfarfer said...

realx. i'm still following ur blog tau.