Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, January 16, 2011

Pagi yang mendung

Semalam tidur awal. Tapi tak ada la awal sangant cuma awal daripada kebiasaan. Jam 3pagi terjaga. Sakit kepala yang teramat. Dah lama aku tak sakit kepala macam tu. Rasa berangin sangt kepala. Rasa macam nak meluahkan semua isi perut. Tapi tak mampu. Berusaha pergi ke dapur. Telan sebiji panadol active fast. Baring kembali. Cuma memejamkan mata tapi masih tak mampu. Akhirnya terlelap sendiri. Terjaga pagi dengar suara budak jari debab. OH~ dah pagi. Alhamdulillah.

Sarapan pagi. Memikirkan masa depan. Esok ada interview. Rasa sangat nervous. Interview formal pertama seumur hidup. Harap-harap semua berjalan lancar. Pagi ni mendung sangat. Semendung perasaan aku. Entah kenapa. Aku pun tak tahu apa yang aku bebelkan. Terasa ingin meluahkan sesuatu di sini. Tetapi terganggun dengan permainan helikopter budak jari comey. Bateri laptop pun tinggal 19%.

Tapi pagi ni terasa nyaman. Kalau tiada bunyi mengganggu sekeliling mesti aku terasa damai sekali. Harap-harap aku tabah dan kuat.

Oh ya, kalau interviewer tu tanya weakness kita nak jawab apa ye??


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...




 lots of L♥VE

2 comments:

ferra said...

i think u kena jawab jujur3 gile kalu kena interview. weeee~

armouris said...

lagi info tentang sarapan pagi di SIHAT SELALU - Sarapan Pagi Kuatkan Otak