Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, February 9, 2011

bila aku tak sedar banyak kerja!!

Semenjak bekerja sementara ni, aku selalu rasa sakit-sakit badan.
ADUH! Dah macam orang tua pulak aku rasa. HUHUHU.
Sepanjang hari duduk dalam lab melainkan waktu makan dan waktu solat, memang sangat meletihkan.
Dapat pulak kerusi yang sangat tidak ergonomik.
Memang la boleh buat tengkuk ni rasa macam dah loose je skru dia.
Masa tengah sibuk-sibuk kira data tadi, sempat la aku donwload game tapi tak boleh install pulak!
TENSION!
Dah siap kira data, rasa macam bosan.
Berukband pun macam laju semacam.
Godek-godek blog, BOSAN la dengan header lama.
Belek-belek folder.

"eh, masa bila lak aku buat header baru ni??"

entah zaman bila aku edit-edit gambar untuk buat header. Jadi tadi touchup2 sikit bagi konon-konon nampak cun.

Sila menjamu mata dengan header baru ye.

ini header lama aku. Malu-malu kucing lak kartun ni.

ini header baru. PINK okey? ayu tak?? tapi macam sedih je.


No comments: