Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, February 11, 2011

Haiwan apakah ini??

Tadi bosan-bosan, saja belek-belek folder gambar dalam laptop ni. Tengok gambar masa pergi bercuti di Labuan last year. dan tiba-tiba tertengok gambar binatang ini :


nampak tak sesuatu dalam gambar ni?
cuba tengok betul-betul.



tak nampak?
tak pe. tak pe.
aku tolong zoomkan.





haaaaa...
sekarang dah nampak tak?
siap ada gigi taring lagi tu.
ni spesies apa ek?
ikan ke? aku pun dah tak ingat.
TAPI!!!
seriously aku geli tengok binatang ni.
macam keli dan belut.
kalau aku pergi pasar, memang la aku tak nak pergi dekat orang-orang yang jual keli dan belut.
GELI tengok badan yang licin2 tu...


ni adik aku dengan ikan tu.
aku paksa adik aku tangkap gambar dengan aku tu.
dia pun GELI-GELI macam aku.
muka pun senyum terpaksa je.
HAHAHAHAHA


 gambar terakhir ikan yang menggelikan.

SEKIAN pelajaran hidupan laut untuk hari ini.

Sila bersurai.
Jap, jap.
Siapa tahu nama binantang ni?
Aku bagi hadiah doa kesejahteraan berpanjangan.



1 comment:

Mya Amira said...

macam ular je.. pnjg eh.. hehe