Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, March 9, 2011

do you know her?

aku sekarang dah jarang merayap pergi blog orang lain. sebabnya? sila baca sini. jadinya tak dapat la aku nak pegi melawat kawan-kawan yang lain. maaf la ye? TAPI dalam ketidak-adaan Mr. L itu, aku tidak pernah lupa singgah ke blog nan satu ni. nak tahu sebab apa? sila baca sendiri blog dia. walaupun kadang-kadang aku macam malas nak baca sebab dia asyik tulis omputih, yang aku ni omputih pun tersekat-sekat tapi aku tetap nak singgah gak. sebab apa? mai sini aku nak bagi sebab-sebabnya.
  1.  bila aku baca semua tulisan cik cantik mani Wani tu, aku rasa maca relax je. sebab aku rasa dia tak stress masa tulis entry-entry tu kecuali kalau entry tu dia memang tengah stress. lagi pun aku rasa dia macam santai dalam penulisan. (bukan penulisan budak sekolah).
  2. boleh dikatakan hampir 99% entry dia dalam bahas inggeris, jadi secara tak langsung boleh la membantu aku yang agak lemah omputih ni. at least dalam pertingkatkan vocab dan juga gaya bahasa kan?
  3. banyak tips menarik yang ada dalam blog dia ni. walaupun dia tak ada la tulis tajuk entry "10 tips untuk cantik", "tips untuk kekal ramping", tak ada la semua tu kan tapi bila korang baca satu persatu entry dia memang banyak la tips berguna. tak percaya? pergi la terjah sekarang.
  4. family wani ni selalu pergi holiday ke over the sea, jadi memang syok la bila baca. memang dia cerita details satu persatu sepanjang vacation dia tu. kalau pergi seminggu, memang dari sebelum dia departure sampai dia balik malaysia semula dia kaan cerita. aku ni memang suka tengok tempat orang, jadi bila baca entry dia tu, boleh berangan nak pergi sana. HIHIHI.
  5. aku suka tengok gambar dia yang cantik-cantik tu! dia dah la memang cantik, pakai baju semua catnik-cantik, make up pun cantik maka bertambah-tambah la cantik la jadinya.
  6. lagi? dah tak tahu nak tulis macam mana. kalau korang tak percaya. sila la baca blog gadis ayu ni.

ini pula antara entry kegemaran aku. kalau rasa nak baca, sila la. kalau tak nak, tak pe. aku tak paksa dan aku tak dapat apa-apa pun buat special entry untuk wani ni. semua yang aku tulis ni ikhlas dari hati.
  1. banyak lagi tapi tak larat nak cari dah. SORRY.

okey. now, you can go to shazwanihamid.com and read more about her. and i guarantee you will love her blog!

** wani, how old are you actually? =P

 

No comments: