Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, April 16, 2011

TUPPERWARE


rasa semua orang tahu pasal Tupperware Brand ni kan? Tupperware bukan sekadar menjual barang-barang menyimpan makanan etc tapi juga ada juga menjual barang-barang kesihatan.

Kalau dulu, aku promote Apartment dekat Cameron Highlands nun, kali ni aku nak promote Tupperware lak.






untuk keterangan lanjut,
sila kunjungi laman web Tupperware ni.

Tak rugi tau beli barangan Tupperware ni, berkualiti, comey-comey lak tu dan 
paling penting kalau rosak boleh tukar. 



Kalau berminat dan tak tahu nak beli kat mana,

contact me @ 013-5988767

atau email ke missedu_najah@yahoo.com



Note : Aku available dekat area Shah Alam dan sekitarnya. Orang-orang Ipoh, aku balik sebulan sekali. InsyaAllah. Untuk yang lain-lain, kalau berminat boleh je beli daripada aku TAPI kos penghantaran atas tanggungan anda. Terima Kasih.


No comments: