Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, May 31, 2011

Day 4 : Your favorite photograph of your best friend

Aku tak tahu nak pilih gambar mana untuk tempek untuk entry kali ni. Sebab banyak sangat gambar dalam hard disk dan aku agak kemalasan nak belek satu persatu gambar kemudian nak edit lagi. Jadinya, aku pilih ABC of friendship ni untuk tatapan semua. Semoga kita menjadi bukan sekadar kawan tapi teman dan juga pendengar yang baik untuk orang sekeliling kita. Kalau boleh, terapkan dalam hati " aku gembira kalau orang lain gembira" dan "aku bertambah-tambah gembira sekiranya orang lain senang hati dan gembira bila dengan aku". Tak perlu nak ada buruk sangka, tak perlu nak ada pilih kasih. Kita semua sama cuma amalan yang membezakan kita. Apa-apa pun, hargai orang di sekeliling kita. Semoga kita semua gembira selalu.

ABC-for-Friendship
 :: source ::