Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, June 16, 2011

Belilah barangan buatan Malaysia




korang nampak tak apa yang aku cuba tunjukkan pada korang? sila perhatikan betul-betul. teliti setiap gambar dan cari persamaannya. 


.
.
.
.
.
.
.
.
.


dapat tak? okey la. aku malas nk berteka-teki. bagi yang dapat teka, TAHNIAH! anda memang rakyat Malaysia yang sejati, bagi yang tak berjaya sila cuba lagi. persamaan bagi keempat-empat gambar tersebut ialah

.
.
.
.
.
.

Proton Gen2!!
aku pun tak sangka boleh jumpa kereta Malaysia dekat sana (Oman). sebab nampak semua kereta Toyota je (kalau tak salah) disebabkan kereta Gen2 tu warna kelabu/silver, maka terserlah la dia diantara kebanyakan kereta yang berwarna putih. 




Tapi aku tahu, korang mesti dok usha kereta ni je kan???
Tak best la cmni, bangga la sikit dengan produk tempatan.


Peace! No war =)



1 comment:

aisyah ahmad said...

bangga2..hehehe..