Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, April 25, 2012

Eurycome Longifolia


Satu hari yang bosan, maka Google nama sendiri. YE! Aku Google nama aku sendiri bila dah tak tahu apa nak buat dengan alam maya ni. Maka terjumpa ini;

Did you see something in the red box?
YE! Nama saya di sana bersama nama doktor falsafah yang saya hormati.
Terima kasih Dr kerana menghargai susah payah saya meraut tongkat ali.
Tak pasti sama ada ada journal atau pun tidak, kalau la saya tidak resign jadi RA, mesti saya dah pergi Surabaya present paper tersebut atau sekadar ikut sahaja. HEHEHE. (Conference tersebut diadakan di Surabaya).
Sehingga kini bagaikan tidak percaya.
And again, terima kasih Dr kerana beri saya peluang timba pengalaman dan jana pendapatan dengan menjadi RA :)



Btw, Eurycoma Longifolia adalah nama saintifik untuk Tongkat Ali.

No comments: