Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, September 14, 2009

terapi hilangkan stress

jumaat minggu lepas saya ada test FRS650...

dan saya teramat la tensen selepas test itu kerana soalan dia wat saya nak nangis...

more to applications... sedih woooo.... byk bc sal UV/VIS spectro... sekali banyak soalan sal FTIR and Raman spectro... sedih2... x baca betul2 dua topics tu... gelisah betul masa jawab test tu.. mana x nak nya... satu soalan sampai 10marks tanpa ada anak2+cucu2... kalau 10markah mesti la jawapan kena berjela2 kan??? tapi saya x... soalan 10markah, saya jawab 3,4 baris jer... tu pun tulisan besar gabak... huhuhu...

nasib baik abis test dear sist kol... ajak kuar... yes!!!
satu cara hilangkan stress yang teramat a.k.a terapi hilangkan stress... hehehe

lepas my BIL selesai solat jumaat, ktorang pn bergerak ke tmpt "menjana ekonomi"... pusing2 satu PKNS... cari baju untuk niece and nephew... alahai hensem btl tul si kecik tu pakai bj melayu+sampin...

tapi harga baju mak datok... MAHAL [bagi saya laaaa...] mayb ada orang kata baju RM100++ tu murah... tapi bagi saya bj kurung harga RM70 pun dh mahal... ye laa... saya belajar lagi... makan minum pakai semua ditanggung lagi... mana saya mampu nak beli baju mahal2 cm2... tunggu la saya dh keje, gaji bln2 RM3k++ [insyaAllah...]... tapi x mungkin kot saya beli baju mahal2 cmtu... ada satu baju tu harga sampai RM300++... masyaAllah... terkejut saya ngn dear sist... xpe la... lain orang, lain citarasanya... kan2??

key laaa... tu jer citer terapi hilangkan stress... sampai umah dear sist, dh nak dekat maghrib...


salam ramadhan...
salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam...




No comments: