Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, July 23, 2010

Fatine Popular di UK

KUALA LUMPUR - Setelah lebih setahun berusaha, akhirnya jurusolek songsang kontroversi, Mohammed Fazdil Min Bahari, 37, berjaya mendapatkan visa untuk menetap di United Kingdom (UK).

Perkara tersebut diumumkan sendiri oleh Mohamad Fadzil atau nama glamornya Fatine Young dalam entri terbarunya di laman sosial Facebook.

Entri terbarunya itu antara lain berbunyi: "Perjuangan sudah berakhir, berita baik, saya memenangi kes itu, saya boleh tinggal di UK."

Keterujaannya itu turut mendorong dia mengumumkan hal yang sama dalam laman Right To Stay Together yang dibangunkan bersama 'suaminya', Ian James Young.

Fatine, seorang lelaki, sebelum ini dilaporkan memasuki Britain dengan menggunakan visa pelawat dengan had tempoh enam bulan dan telah membuat tiga kali rayuan untuk terus tinggal di sana bersama pasangan sejenisnya.

Kisah Fatine menjadi bualan hangat setelah dia mengaku berkahwin dengan seorang lelaki Inggeris yang juga pemilik syarikat penyelenggaraan hartanah di UK, Ian, 31, dalam satu majlis sivil di Pejabat Pendaftar Derby pada Jun tahun lalu.


katahati :: bukan nak cerita pasal dia dapat visa tinggal kat UK, tapi siapa 'suaminya'... manusia oh manusia... takutnya aku dengan dunia sekarang...


salam mahabbah
salam ukhwah 
wassalam... 


lots of L♥VE

4 comments:

Ain Zulaikha said...

emang gila lah Fatine ni.. aduhai lah.. tak de kerja lain kot..

Nad said...

erk,, saye baru tau pasal neh. adess!
T__T thanks for sharing!

Unknown said...

takde gamba ke??nk tgk...dh lupe la muke dia

Mr. Asada said...

humaaaiii.. bukan nama dia MOHD FADZIL ke?? dia keluar islam dah ke??