Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, July 29, 2010

MAMALYNA'S GIVEAWAY : "KETUK-KETUK RAMADHAN"



Syarat2 penyertaan:
1. Follow blog MAMALYNA dan MAMALYNA CONTEST
2. Buat satu entry yg simple dan letak banner di atas di dalam entry tersebut
3. Tinggalkan link entry di kotak komen entry ini


" giveaway kali ni by mamalyna. aku saja2 join nak memeriahkan lagi aktiviti tuan punya blog plus kot2 murah rezeki boleh la dapat apa2 dari mamalyna. mana la tau kan rezeki bulan ramadhan. tapi aku tak sure la pula konsep GA ni macam mana sebab tuan punya contest just suruh buat entry. aku takut gak kot2 nanti dia minta resepi sempena ramadhan or syawal. ye laaa... tajuk GA pun "KETUK2 RAMADHAN".. aku ni kalau masa puasa tak gemar sangat nak memasak sebab aku takut nak rasa masakan tu, silap2 aku telah tak ke batal puasa aku. okey laaa.. jauh melalut. jom sama2 doa aku insan bertuah dapat present dr mamalyna. JOM JOIN GA ni!!!



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


lots of L♥VE

1 comment:

::Kak Sambal:: said...

salam jue, tq join my giveaway... giveaway nie simple jer, tak perlu tulis resepi..its lucky draw, hehehe

good luck:D