Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, October 15, 2010

Hari ini dalam sejarah

salam semua.
hari ini dalam sejarah.
korang tau tak apa peristiwa bersejarah yang berlaku pada hari ni?
cepat2... fikir... adik2 yang dah lepas PMR atau yang ambil SPM nanti cepat2 ingat peristiwa penting yang berlaku hari ni. yang dah lepas SPM pun boleh... lagi yang dapat A++ untuk sejarah masa SPM dulu..




cepat.. fikir...



fikir...
fikir...




refresh memori balik...





fikir.... fikir.... fikir... fikir...





urmmmmm.....










maaf la ye semua..
aku pun tak tau pe peristiwa penting dalam sejarah yang berlaku pada tarikh 15oktober.. hehehe
tapi bagi aku, 15oktober2010 adalah hari yang paling geram buat aku.



sebab apa???


masa aku balik dari kerja tadi, aku geram gila kat driver BAS XXXX. aku tak tahu la driver tu dah berapa lama jadi driver. tak tahu ke undang2 jalan raya??? laluan mana perlu ikut bila nak pusing roundabout! nyaris2 nak terlanggar tau... mentang2 kereta aku si kecil kancil, dia bawa bas besar gabak.. suka2 nak himpit aku. nasib baik aku sempat brek... dah le kereta tengah banyak. tu satu hal... lagi satu hal kereta yang tak reti nak bagi signal bila keluar or masuk simpang. memang tension ok!!! agak2 la diorang ni fikir engineer kereta [eh, betul ke engineer? hentam je la]  tu saja je kot letak lampu signal tu buat perhiasan supaya kereta nampak vogue. kalau rasa kereta tu tak ada lampu signal, bagi la signal tangan macam orang bawa motor buat. hah! try2 sape boleh buat bagi signal tangan masa drive...

okey.. cukup untuk hari ini dalam sejarah. aku membebel entah-hapa2-entah. STOP!



salam mahabbah 
salam ukhwah 
wassalam...


lots of L♥VE

No comments: