Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, November 23, 2010

anak kota pulang ke desa

minggu lepas rumah penuh dengan adikberadik yang balik mengejut untuk ziarah nenek yang sakit di hospital. mohon doa semoga nenek saya cepat sembuh. amin~

kumpul ramai2 memang best. paling best bila dengar mak2 bising2 kat anak2 masing2. termasuk la mak aku yang bising kat aku dan adik aku. =p secara keseluruhannya minggu lepas ada 3 orang emak, 9orang anak, 4orang cucu dan 2orang ayah dalam rumah aku. opsss... lupa lak ada sepasang mom-and-dad-to-be.


bila dah ramai budak2 dalam rumah, memang la rumah aku dah serupa tongkang pecah. tak cukup main dekat family hall, main pulak kat living room. pastu bila makan, boleh sambung main dekat dapur. time nak tidur paling aku tak suka. semua nak menyemak dalam bilik aku. konon2 nak tidur dengan aku. last2 bangun pagi esok tinggal aku sorang2 je tidur atas toto tu. yang lain semua dah masuk bilik makpak masing2. haiiii.. anak2 ribena sungguh.


anak buah aku no 3. dek yah yang comey tapi suka nangis

operasi menyepahkan bilik aku. eh, aku ada bilik ke?

budak comey dan budak comot

konon2 nak tidur dengan aku. ni pun pura2 tidur. bila aku tutup lampu, dua2 duduk mengadap aku tidur. sabar je laaaa

hahahahahaaa...'mia sara' dah nak sekolah tahun depan. pendek je dia ni

si comot yang rajin tolong mama dia lipat baju.

and again budak nak masuk sekolah dengan style tudung terbaru. design by her mama.



salam mahabbah
salam ukhwah
 wassalam...



 lots of L♥VE

No comments: