Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, December 22, 2010

My Top Followers

Dan sekali lagi aku kebosanan. Tadi isi borang dekat jobmalaysia, punya la lambat macam siput. Aku pun layan FB, cepat la pula nak load page. Memang saja je nak suruh aku bazir masa depan FB daripada mencari kerja. HEHEHE.

Terjumpa application ni, macam best. Jom tengok siapa la pengikut setia ayah pin missjue ni.



Jom kenal sorang-sorang :

  1. Shah Zain : Oh, tak perlu la aku perkenalkan dia di sini. Nak tahu siapa dia sila baca blog dia.
  2. Efa alifah : classmateku di shah alam. Telah selamat menjadi tunangan Mus'ab.
  3. Dalila Diela : classmate aku juga. Oh, aku suka pergi jalan-jalan dekat shah alam sama dia dan juga efa.
  4. Nurus Sakinatul Fikriah : Little hunny bunny. Cousin yang umurnya kecik tapi ilmunya banyak. UiTM Debater.
  5. Azila zila : kawan comel di shah alam. Suka ngadu nasib sama-sama. She is very nice girl.
  6. Shariz Azalea : Baru kenal masa kenduri kahwin Ulfa hari tu.
  7. Nur Fazieyana Zulkifli : Classrep for AS233. Memang sangat bertanggungjawab.
  8. Anith Hashim : Ex schoolmate masa dekat Taayah. Dia semakin comey sekarang. OH~ aku sangat jelous. Cikgu, dapat posting mana?
  9. Mia Sarah : Senior AS233 tapi junior. Paham? Dia senior aku tapi dia muda daripada aku. Sebab dia lepasan Matrik.
  10. Puteri Hidayat : Kakak saudaraku yang cun. Cikgu PJK okey? 



salam mahabbah 
salam ukhwah 
wassalam... 

lots of L♥VE

No comments: