Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, October 18, 2011

CHEMISTRY antara kami?

Hari tu, aku ada cerita pasal kawan aku. Tentang dia, kawan saya. Semua aku tulis tu ikhlas dari hati aku. Tak ada paksaan daripada sesiapa. Tak ada pengaruh daripada sesiapa. Semua secara spontan mengikut gerak tari jari di atas papan kekunci.

Hari ahad, aku tak online. Sibuk ke sekolah adik, sibuk mengemas barang untuk pulang ke rumah. Hari isnin juga tak online. Aku M.C semalam. Kesian kan? Sakit kepala yang teramat sangat memaksa aku membuta dari jam 8pagi hingga hampir waktu makan tengahari. Alhamdulillah, hari ni sudah sihat dan mampu ke kerja seperti biasa.

Sampai office, on PC. Then login FB. Awal lagi masa tu. Jadi baca status yang aku agak ketinggalan. Dan satu notification ni, buat aku rasa macam something. Entah la. Susah nak describe apa yang ada dalam hati aku. Kerana semua tentang dia, kawan saya.


contengan bayu di wall aku. Kami memang suka pergi menyemak dekat Dewan Seri Budiman (DSB) kalau ada event apa-apa. Dari Food Tech punya event, HotCat punya event yang reka macam-macam jenis makanan yang kadang-kadang susah tekak nak terima, sampai la ke IDD yang melibatkan Assoc Profss dari seluruh UiTM. Semua kami pergi. Bertanya itu ini konon-konon macam paham. Kenangan-kenangan. I wish i could return all those time back.

ini contengan bayu pada wall dia sendiri. Entah kenapa aku rasa macam dia bercakap pasal aku. YES! She was talking about me. I love watermelon and she heart pineapple. And truly deeply from my heart, sometimes i felt regret for not apply to further my master degree with her. I pray the very BEST for her in everything she did. And hope she will become a great Assoc Prof one day. AMIN.


Dear friend Bayu,
If you're reading this I just want you know that I am very glad to have you as my friend or maybe I should say as my the very best classmate, labmate, cuci-cuci-glasswares-mate and all the things we had together. And those memories will remain among the best thing ever happened during my student life.

(i'm not sure either she's reading my blog or not, she used to read it once but now i dont have the idea)



saya seorang kawan,




No comments: