Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, January 20, 2011

Seluruh ahli keluarga saya naik pangkat! *happy mode*



Seronok kan bila seluruh ahli keluarga naik pangkat serentak? Semua orang bergembira meraikan berita gembira. Semalam sluruh ahli keluarga aku tersangat gembira bila kami secara serantak naik pangkat. Rezeki Allah siapa yang tahu kan??






Apa-apa pun TAHNIAH buat semua ahli keluarga aku terutama abang kedua dan isterinya kerana telah naik pangkat menjadi seorang "AYAH" dan "IBU"... Dan secara tak rasmi ibu aku naik pangkat menjadi "OPAH" kepada 5 orang cucu, dan aku serta adik beradik yang lain menjadi makcik dan pakcik kepada 5 orang anak buah! YEAAAYYYY!!! Bertambah la cicit opah aku. Berapa ek??? 10 orang dah kot cicit opah aku. Atau mungkin lebih. Aku tak ingat.


And again, TAHNIAH buat abang joe dan kak suzie. Baby lahir 19/01/2011 jam 11++ malam.





*nama baby tak tahu lagi*

salam mahabbah
 salam ukhwah
wassalam...



 lots of L♥VE

No comments: